Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

xtatova zahada
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=17&t=1983
Stránka 1 z 1

Autor:  x-father [ sob 05. dub 2014 14:31:56 ]
Předmět příspěvku:  xtatova zahada

Narazil jsem na zajimavou zahadu.

14 dni dozadu si jedu, najedu na rovinku, seslapnu plyn na podlahu a po chvilce nouzak a ikonka klicku. Dojedu na chalupu a podle diagnostiky prilis vysoky tlak turba.

Po novem startu ok. Odpoledne se situace opakovala za identickych okolnosti.

14 dni jsem zkousel napodobit sitiaci, ale nouzak se nedostavil.
Dnes identicka situace a opet nouzak.

A ted to hlavni. Ve vsech 3 pripadech to padlo do nouzaku na identickem miste. S presnosti snad na metr. Je to ctyrproudovka u Trebone a jen ve smeru JH. Neni tam zadny hup na silnici. Proste rovinka a presne na tom samem miste, kde se prejizdi maly mostek spadne do nouzaku.

Autor:  Acho [ sob 05. dub 2014 18:23:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Mne to padalo do nudzoveho rezimu ked som mu na dialnici nakladal, pomohla vymena trisky nafty ktora strieka palivo na vypalovanie DPF

Autor:  x-father [ sob 05. dub 2014 18:37:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Ja ho zkousim uz 14, ale do nouzaku jde jen na jedne konkretni souradnici s presnosti na metry. To je to divne.

Autor:  Acho [ sob 05. dub 2014 18:38:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Tak pouzi nabuduce obchadzku :)

Je to divne...

Autor:  PavlosDriver [ ned 06. dub 2014 09:06:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

To samé se dělo Peckařovi. Jemu taky na stejném místě vždy na Barranďáku. Nevím jestli to vyřešil, ale podle diagnostiky to bylo vstřikovači. Zkus se ho na to zeptat.
Pokud máš nějaký chip tak je možný, že turbo to přestalo stíhat a hodí se do nouzáku. Taky jedna z možností.

Autor:  DiePeckyUndDieBomby [ ned 06. dub 2014 13:04:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Já jsem to sem včera rozepsal, ale pak jsem vypnul omylem komp. Nejdřív bych začal typem vozu - já třeba nevím co máš za auto :bandit

Jak píše Pavlos, já to měl vždy na Baranďáku. Auto ohřáté na cca 75°C, a po cca 10km jízdy, když jsem víc přidal plyn, tak to lehlo do nouzáku. Pomohlo samozřejmě vypnout / zapnout klíček. Pak už to většinou neudělalo.

Tyhle závady se řeší pěkně na kokot... Já třeba když jsem auto ohřál, tak to prostě neudělalo - a že jsem zkoušel super V-MAX testy, skoro přetočil otáčkoměr, stál na tom jak rýči a svině to prostě neudělala.

Diagnostika ukázala vstřik na prvním válci. Zkoušel jsem samozřejmě laborovat se vším možným od aditiva do nafty, přenastavením vstřiků apod, výčistil jsem EGR, odpojil jsem EGR apod... Užil jsem si prostě dost :cry Nakonec pomohla výměna elektriky k vstřikovači na válci jedna (když jsem dal nový vstřik, tak to dělalo pořád)

Každopádně příliš vysoký tlak turba může být taky cokoliv... Může to dělat váha vzduchu, ucpaný EGR ventil, můžeš mít někde děravou hadičku, ohnutou hadičku, vypadlou hadičku. Mohou si škrtat lopatky toho turba... Dokonce jsem viděl i turbo, které prostě prasklo a "ucházelo".

Ale jak jsem psal, nejdřív začni modelem vozu a motorizací :yes

Autor:  janatomam [ ned 06. dub 2014 21:10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

xtato jezdi jen v Praze a máš to opravené... :).

Autor:  DiePeckyUndDieBomby [ pon 07. dub 2014 00:18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

janatomam píše:
xtato jezdi jen v Praze a máš to opravené... :).


To je teprve rada nad zlato! Nejezdit do Asie a je vyřešeno :rock

Autor:  x-father [ pon 07. dub 2014 09:03:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Nejde mě ani tak o diagnostiku závady. Pokud se to bude opakovat, tak ať se s tím poperou v servisu.

Spíš mě přišlo neuvěřitelné, že se to projevuje na jednom místě. A tím nemyslím to, že vyjedeš z domova a po ujetí cca stejné vzdálenosti ti to vždy někde v barandovském kopci po zmáčknutí na plyn přešlo do nouzáku.

Když se to stalo poprvé, tak to bylo na konci 200km jízdy a určitě to nebyl největší zápřah té cesty. Pak odpoledne jen při popojíždce do města po krátké jízdě spadlo do nouzáku na naprosto identickém místě s přesnotí snad do 3 metrů.

Najezdil jsem 1200km a mockrát se to snažil napodobit a dostat do nouzáku, abych přišel na to za jakých okolností se to stává a nic. A napotřetí to přejde do nouzáku opět po ujetí 200km na naprosto identickém místě +- 3 metry tam co předtím 2x.

Autor:  DiePeckyUndDieBomby [ pon 07. dub 2014 09:47:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Tak to je masakr :O Tak to aby se borci v servisu snažili. Až ti pak vrátí auto, bude mít o 20 000km víc :chuckle

Tyhle sporadické závady nesnáším!

Autor:  Osman [ pon 07. dub 2014 09:55:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

Tohle jsem četl o Renaultu Espace. Pár lidí na fóru popisovalo stejné chování auta v určitém místě :o
Prostě Bermudský trojuhelník. Při jiné opravě se většinou samo opravilo. Řešila se možnost nějakého el. zarušení místa i Woodooo. :D

Autor:  janatomam [ pon 07. dub 2014 10:53:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: xtatova zahada

DiePeckyUndDieBomby píše:
janatomam píše:
xtato jezdi jen v Praze a máš to opravené... :).


To je teprve rada nad zlato! Nejezdit do Asie a je vyřešeno :rock


Děkuji rád poradím... :rock

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/