Právě je ned 23. zář 2018 05:28:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: pon 13. led 2014 22:55:27 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15. čer 2013 12:35:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Zdravím.
Omlouvám za tohle téma, ale nevím si rady.

Kamarád si před 5 dny koupil Fabii II 1.2 HTP :chuckle v auto Esa.
Tam mu řekli, že vozidlo dříve bylo v kategorii N1, ale teď už prej ne. Jelikož je v tomhle ohledu blbej jak tágo sice viděl techničáky, ale nepřišlo mu tam nic divného..
Když jsem to viděl myslel jsem, že mě klepne. Vozidlo je N1 a on ani neví co to je. Když jsem mu vysvětlil co to je strašně se divil a že to už nechce.
Jde mi o to, že i když vozidlo je N1 nedostal tu mříž k tomu autu a ještě mu lhali. Mřížka k provozu vozidla už není potřeba to vím. Mě zajímá jestli když je N1 nebudou chtít na STK tu mřížku. Ale na základě jednoho článku na Novinky.cz jsem se dozvěděl pokud není v autě ta mříž vozidlo se musí přepsat na M1. Dále jsem se dozvěděl, že u Fabie hatchback nejde z N1 napsat na M1.

Tak se tedy ptám.
Je to problém mít vozidlo N1 bez mřížky, když ji k autu nedostal a co k tomu PČR a STK.

Dále je zajímavé, že je v provozu 2008 a najeto má 99 000... tomu nechci věřit ještě si to nechám ověřit.

Zde je ten článek Novinky.cz
http://www.novinky.cz/ekonomika/166219- ... hodit.html

Děkuji předem. :yes

_________________
Nikdy neříkej, že něco najde! Vždy se najde blbec co to udělá.
Po bitvě je každý GENERÁL!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: pon 13. led 2014 23:21:49 
pokud je vozidlo homologováno jako N1 a je to zapsáno v TP, tak demontáž je považovaná za přestavbu a je potřeba to zapsat do TP. Jinak to bez mříže STK neprojde.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 00:06:29 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. dub 2012 20:05:59
Příspěvky: 487
Spíš zvedni telefon a zavolej na STK, co oni na to 8) u N1čky je ještě problém, že má jenom 4 místa ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 00:38:37 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15. čer 2013 12:35:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Jo má to pouze 4 místa to by ale problém nebyl. Ve Fabii jsou 4 víc než dost ještě v téhle motorizaci.

r.bob: Díky teď v tom mám jasno. Zítra odpoledne nebo ve středu tam s ním zajedu. Dám ještě vědět jak to dopadne

_________________
Nikdy neříkej, že něco najde! Vždy se najde blbec co to udělá.
Po bitvě je každý GENERÁL!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 09:53:45 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4407
řidič BOB píše:
pokud je vozidlo homologováno jako N1 a je to zapsáno v TP, tak demontáž je považovaná za přestavbu a je potřeba to zapsat do TP. Jinak to bez mříže STK neprojde.


To bývávalo. Mříže jsou zrušený a platí to i zpětně na auta uvedený do provozu s mříží.

Kategorie N1 ale existuje dál. Auta vedený jako N1 se daj převézt zpátky na M. (Je k tomu myslím třeba nějaký potvrzení od prodejce/výrobce, že je to vůz odvozený od modelu, který se běžně jaké M prodával a pak nějaký běhání po úřadech.)
Vrátit zpátky počet míst před ušmiknutím jednoho pásu ale myslím nejde vůbec.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 10:00:00 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: pon 12. kvě 2008 00:00:00
Příspěvky: 4407
Sbírka zákonů č. 341/2002

Příloha 1. bod 6: U vozidel kategorie N s nedělenou skříňovou karosérií musí být za poslední řadou sedadel přepážka oddělující prostor pro cestující od prostoru pro náklad. Tato přepážka musí být do výšky nejméně 500 mm nad bodem "H" uvedených sedadel v provedení z plného materiálu a nad touto výškou musí být v provedení zabraňujícím vniknutí velkých předmětů (o rozměru nejméně 50 x 50 mm) do prostoru pro cestující. U vozidel s uzavřeným prostorem pro náklad a opatřených ve stěnách a ve dveřích okny mohou být tato okna zasklena bezpečnostními skly nebo zasklívacím materiálem, který musí splňovat podmínky stanovené zvláštním předpisem a musí být podle něho homologovány (schváleny). Tato okna musí být ze strany prostoru pro náklad (kromě zasklení v zadních dveřích či zadní stěně) chráněna tuhou a pevnou zábranou (například mříží s maximálním rozměrem otvorů 50 x 50 mm) proti náhodnému poškození přepravovaným nákladem. Instalace takové zábrany nemusí být u posuvných dveří vozidla, pokud to konstrukční řešení těchto dveří neumožňuje.


Sbírka zákonů č. 283/2009
bod 38: V příloze č. 1 bodu 6 se na konci prvního odstavce doplňuje věta "Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na vozidla, která konstrukcí vycházejí z osobního automobilu kategorie M1, a to i v případě, že vozidlo bylo schváleno v souladu s ustanovením tohoto odstavce.".


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 10:55:11 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6192
Bydliště: Praha
Jestli si dobře pamatuju, tak mříž může ven. Jediný co asi zůstane je 4 místný provedení. (bez záruky)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 12:15:45 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15. čer 2013 12:35:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Tak jsem dnes byl dnes u známého na STK a problém zde není. Může prý spokojeně jezdit bez mříže, ale zas nevím jestli je dobře, že tu mříž nemá ani u sebe po koupi auta. Já si myslím, že by ji dostat měl.

Ještě někde musím ověřit ty km. Zajímavostí je hodně ošmataná řadící páka a nově pošitý volant..

_________________
Nikdy neříkej, že něco najde! Vždy se najde blbec co to udělá.
Po bitvě je každý GENERÁL!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 12:57:38 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8699
Bydliště: Zlínský kraj
proč nevěříš těm km? Klidně to může být realita.Vychází to 20tis ročně...to je ta 1.2htp dost.. kdyby s tím jezdili víc tak vezmou naftu.

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo PRO M ***
*** Genevo One M ***

LTI 20-20 UltraLyte Compact125pps
TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 13:08:27 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. lis 2011 01:00:00
Příspěvky: 1374
Tak nějak furt přemejšlim, co nutí lidi se nechat dobrovolně okrást v autobazarech ...

_________________
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...

30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h )
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 13:09:04 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 24. lis 2011 01:00:00
Příspěvky: 1374
VS píše:
proč nevěříš těm km? Klidně to může být realita.Vychází to 20tis ročně...to je ta 1.2htp dost.. kdyby s tím jezdili víc tak vezmou naftu.

To je dost i pro řidičovo zdraví :D

_________________
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...

30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h )
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 14:13:15 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15. čer 2013 12:35:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Já nevím no.. Prostě u autobazaru se věřit nemá. I když dostal certifikát CEBIA :)

Jako auto z venku vypadá hezky. Interiér až na řadící páku, volant, ovládání el. oken je dost zašlé.
Takhle mě je to fuk :) Je to jeho koupě já bych si služební po firmě nikdy nekoupil vím jak se k tomu chovají u nás na firmě..

Každopádně díky za vyřešení.

_________________
Nikdy neříkej, že něco najde! Vždy se najde blbec co to udělá.
Po bitvě je každý GENERÁL!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 17:49:02 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
PavlosDriver píše:
Já nevím no.. Prostě u autobazaru se věřit nemá. I když dostal certifikát CEBIA :)

Jako auto z venku vypadá hezky. Interiér až na řadící páku, volant, ovládání el. oken je dost zašlé.
Takhle mě je to fuk :) Je to jeho koupě já bych si služební po firmě nikdy nekoupil vím jak se k tomu chovají u nás na firmě..

Každopádně díky za vyřešení.


Certifikát od Cebia má hodnotu papíru kterým si vytíráme prdel na hajzlu... Možná má trochu význam když je auto jako nové koupené v čechách a provozované v čechách... U aut z dovozu je fakt k hovnu... Protože Cebia kouká na historii vozu od první technické v čechách což je dovozovka... Co se dělo dál v cizí zemi před přitažením sem už neřeší... Stačí aby dovozce se domluvil na hranicích se stáčečem a ze šrotu s půl mega kiláku udělají za chvilku voňavku po důchodci... Pak se teprve jede na dovozovou technickou...

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 17:55:19 
Offline
čekatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15. čer 2013 12:35:40
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Tohle auto bylo kupované v CZ nějakou firmou v Kladně.
V "esách" měli z té firmy další 3 fabie ve stejné barvě a rz hezky za sebou 7731 32 34 a 35. Všechny měli 160 000 až 190 000 jenom tahle jedna měla 99 000..

_________________
Nikdy neříkej, že něco najde! Vždy se najde blbec co to udělá.
Po bitvě je každý GENERÁL!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Vozidlo kategorie N1
PříspěvekNapsal: úte 14. led 2014 18:02:47 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
PavlosDriver píše:
Tohle auto bylo kupované v CZ nějakou firmou v Kladně.
V "esách" měli z té firmy další 3 fabie ve stejné barvě a rz hezky za sebou 7731 32 34 a 35. Všechny měli 160 000 až 190 000 jenom tahle jedna měla 99 000..



Tak do ESA bych opravdu nepáchl.... To radši budu chodit pěšky... Koukám že se určitě stáčelo až se z počítače kouřilo. :-D V čechách opravdu nemá smysl koukat na kilometry, ale spíš na celkovej stav auta.....:-)

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz