Právě je sob 20. led 2018 04:50:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 13:28:01 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
Zdar,
neviem kam to dat, preto davam sem... Budem, casom menit auto a jeden z dolezitych parametrov je maximalka ktore dane auto realne "vytiahne" ( nie tie picoviny co pisu v technicaku, ale realna GPS TOP speed na rovine... ). Neviete kde sa taketo info daju zohnat ?

BTW aby to bolo jednoduchsie ide mi o najvykonnejsi DIESEL zo Superb, Mazda6 a Mondeo...


Dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 13:38:46 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3602
Bydliště: Praha
Superb 2.0TDi je max co tam dávaj a tam to nebude s maximálkou nic moc...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 13:44:53 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6147
Bydliště: Praha
Podle mě superb/passat má maximálku někde okolo 220 gps (dole kopcom). Nevím, zda mondeo 2.2TDCi nevytáhne víc. O mazdě 6 pochybuju, že pojede nějak výrazně přes 200 reál. Zkus si půjčit někde to mondeo 2.2TDCi - to snad nějaký prodejce bude mít jako předváděčku.

Passatu kupodivu nepomůže ohledně maximálky ani úprava: http://mtm-online.de/en/VW/Passat-B7-3C/2-0-TDI-130-kW-177-hp-Front?FZID=PASSATB7TDI130&KIT=m-pas3177205fc

Citace:
Criterion MTM Series
max. performance kW/Umin 151 / 4000 130 / 4200
max. torque Nm/Umin 420 380 / 1750-2500
v-max 234 km/h 227 km/h
0-100 km/h 8,0 s 8,4 s


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 14:07:09 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 26. říj 2012 09:59:53
Příspěvky: 734
Ta testovacka 2.2 200k/420nm skusim, teraz mam po uprave 180k/400nm a max 215 GPS po rovinke ( vietor do zadku prida +5 a vietor spredu nejakych -5 uberie... ) tak snad tych 20k nieco urobi...

Neviem preco v tych naftakoch nerobia nejako vacsie vykony ( v tejto triede )... A benzin nechcem, bo to zerie aj travu okolo cesty, neviem si predstavit kolko presne, ale ked na tom co mam pri maximalke na dlhsiu trat zerie +/- 15l tak benzin by bol asi o dost viac ( a to mam v technicak btw 5,6L kombi - to nedosiahnem ani na parkovisku... )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 15:09:18 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8517
Bydliště: Zlínský kraj
tak hlavně pozor na měření až budeš to mondeo testovat....ideál by byl předjezdec v chráněném voze

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo PRO M ***
*** Genevo One M ***

LTI 20-20 UltraLyte Compact125pps
TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 15:34:24 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3602
Bydliště: Praha
Acho: Větší diesely nedělaj protože to pak žere skoro jako větší benzíny a diesel pak postrádá smysl...

Srovnání:
Brno - Praha: Q7 4.2TDi vs Audi S8 V10: 22:21l/100km (samožřejmě Q7 je těžší auto)
Praha - Varnsdorf: BMW M550D vs Jaguar XFR: při stejným stylu jízdy postřeba opět ekvivalentní okolo 18l/100km

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 15:40:42 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8517
Bydliště: Zlínský kraj
Robert píše:
Větší diesely nedělaj protože to pak žere skoro jako větší benzíny a diesel pak postrádá smysl...

:yes
navíc ten benzín bude mnohem příjemnější...

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo PRO M ***
*** Genevo One M ***

LTI 20-20 UltraLyte Compact125pps
TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 16:05:03 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3602
Bydliště: Praha
Přesně, takže kdo jezdí pomalu = diesel, kdo rychle = benzín...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 16:23:09 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 28. črc 2007 00:00:00
Příspěvky: 738
Mi je nejsympatictejsi spotreba / max. rychlost 3litr v nafte a 2ma turbama. 535d nebo audi bitdi. Nebo starsi 335d, ale ta ma kratsi staly prevod oproti 535d, takze vic toci pri stejne rychlosti.
Pri rychlostech 180-220 se da spotreba drzet okolo 10ti litru. Vyhoda je dlouhy 8° v prevodovce.
Verim, ze pri malem provozu (nemusis porad brzdit a zrychlovat) se da s tadytima autama valit 250 za 15 litru.
A maximalku to ma vse omezene na 250, po odstraneni omezovace to 260 - 270 GPS da.

Nebo benzin predelat na plyn...

_________________
50/90/130, vic ani kdyby trakare padaly!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 16:32:13 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8517
Bydliště: Zlínský kraj
tipuju že s tím se ale Acho nedostane do cenového limitu daného zaměstnavatelem ;)
SuperB,Mondeo a Mazda6 jsou relativně stejně drahé...ale když už tam je Mazda6 tak by tam mohli být i hyundai i40...

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo PRO M ***
*** Genevo One M ***

LTI 20-20 UltraLyte Compact125pps
TrueCam A6


Naposledy upravil VS dne pon 21. říj 2013 16:34:06, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 16:32:23 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6147
Bydliště: Praha
Pokud někdo jezdí větší vzdálenosti, klidně svižněji, ale ne na limitu motoru, tak budou kamna vždycky na spotřebu lepší. Nakonec třeba normíček nejezdí úplně pomalu, ale typicky má spotřebu okolo 7 litrů. Když pojede eko, tak klidně pod 5.

Acho používá současný kamna za hranicí jejich možností, takže se mu odvděčí 15ti litry a kotouči každých 15tkm. Ale on by jezdil s ekvivalentním benzínem za 20.

Při rychlé, ale plynulé jízdě s adekvátním motorem se dá jezdit v naftě do 10 litrů. Třeba 330d (plus čip) jezdila v podhodě pod 10 a to se s ním jelo vlastně na limitu současných achových kamen (tj. 210 GPS). Ale pro 330d to byl odpočinek. Stejně tak jako např. stávající 5xxd nebo 3.0TDI s 7AT/8AT s duhou poslední rychlostí. Tam to točí při 200 někde okolo 2100 až 2500 otáček podle převodovky a to je pro kamna pohoda.

Je potřeba vybrat správný motor pro předpokládaný nálet a styl jízdy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 16:35:36 
Offline
moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 6147
Bydliště: Praha
Navíc fordovský kamna jsou technologický středověk. Vrchol výkonu 3750 otáček (2.0TDCi) resp 3500 otáček 2.2TDCi), to jsou hodnoty minulého století. Ať si koupí (v rámci nastavených možností) 125kW TDI-CR v passatu. Tam jsou snad v předu nějaké trvanlivější kotouče. A celkově to nebude takový tragédie (pro jeho styl použití) než TDCi. A to já nejsem žádný vyznavač TDI.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 16:46:12 
Offline
člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 28. črc 2007 00:00:00
Příspěvky: 738
V Evrope se na dalnicich jezdi nejrychleji na svete, vsude jinde (Asie, Arabie, Amerika) maji limity max. 120 a 99% lidi tam nejezdi rychleji nez 150km/h. Proto i automobilky z techto zemi uzpusobuji auta podle svojich podminek. Na rychle dalnicni Nemecke cestovani bude podle mne vzdycky nejlepsi Nemecke auto...

_________________
50/90/130, vic ani kdyby trakare padaly!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 17:03:45 
Offline
člen

Registrován: sob 30. čer 2012 00:41:17
Příspěvky: 852
btw acho co k výběru přidat nové RS v naftě? základ za 630kk 135kW. oproti mondeu (147kW) je levnější o skoro 150kkč


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 21. říj 2013 18:26:29 
já pokukuji očkem po nové RS4 avant - za mírný poplatek lze posutout Vmax na 280kmh :inlove
...což by bylo o chlup lepší než realně jede moje aktual family car.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz