Právě je úte 16. dub 2024 14:48:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 12:40:23 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8879
Bydliště: Zlínský kraj
leda že by měl 2,5TDi 110kW z roku 98-99(a jestli to byl i automat)...tam byla spotřeba opravdu velmi špatná...zdá se mě že 01 byla úprava na 132kW a celkově se ten motor zlepšil..a hlavně i ta spotřeba....

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo One S ***

TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 12:44:12 
ale nebylo to biTurbo ;-) Tu 2.5V6 TDI měl tuším Robert v Supu a Snail taky v něčem - ten zvuk byl nezaměnitelný :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 12:49:52 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8879
Bydliště: Zlínský kraj
jasně že Bi nebylo....
do Supu atd šli už modernizovanější verze..tam to mělo tuším 125kW...
ale ta stará žravá v audi měla jen 110kW a s tiptronicem byl problém při slušné jízdě tech 10l....

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo One S ***

TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 14:10:45 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: stř 25. říj 2006 00:00:00
Příspěvky: 3613
Bydliště: Praha
Já měl v Superbu 120kw originál a po čipu cca 220koní a jelo to krutě, zvuk nebyl nic moc, ale zase to žralo jenom 12 litrů :).

Jinač bych se ještě vrátil k tomu 2,7 turbo benzín, jel jsem v RS4 s 2,7 turbo benzín upreveným na 580! koní a můžu Vám garantovat že jsem nikdy nejel v něčem víc masakroidním... 911 Turbo hadr... Z 200 na 280 to mělo snad za 5 vteřin... Celková úprava vozu prej byla za cca 30 000€...

_________________
--- Výbava: PROTECTOR II 960cz, AntiLaser ALP QUAD ---
--- Výhradní zástupce GENEVO, PROTECTOR, BELTRONICS, ESCORT RADAR a ANTiLASER pro ČR! ---
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 14:33:17 
Robert píše:
Celková úprava vozu prej byla za cca 30 000€...

Což ani zdaleka není hodnota toho auta dnes :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 14:53:40 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1216
Bydliště: Praha
Kluci díky za objasnění počtu turbínek. Mě to bylo hnedle divný že by tam byli dvě.
PS: to jsem se pak ještě dověděl že když po koupi sundali olejovou vanu tak tam našli části čehosi co je mezi vačkou a ventilem. Dva sací ventily byli mimo provoz.

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:00:37 
LebedaXM píše:
PS: to jsem se pak ještě dověděl že když po koupi sundali olejovou vanu tak tam našli části čehosi co je mezi vačkou a ventilem. Dva sací ventily byli mimo provoz.

To bylo u těch motorů vcelku běžné :mrgreen:


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:26:39 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1216
Bydliště: Praha
řidič BOB píše:
LebedaXM píše:
PS: to jsem se pak ještě dověděl že když po koupi sundali olejovou vanu tak tam našli části čehosi co je mezi vačkou a ventilem. Dva sací ventily byli mimo provoz.

To bylo u těch motorů vcelku běžné :mrgreen:


Jak tak nad tím přemejšlím tak si nejsem jistej zda koupil dobře. Je to z roku 1999 kombi full palba v automatu. A ted si nejsem jistej zda A4 nebo A6. cca: 190 000km nalítáno. Dal za to 90 000 lováků. Když jsem se v tom svezl tak to jelo krásně nato že to je ropák ale neohřejvalo se to (asi termostat) pak mu začal téct olej z vany a když to demontoval tak tam našel ty oné kusy z vršku. Ale prej už to má vcajku a snad jezdí. (jak dlouho??) :)

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:36:22 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8879
Bydliště: Zlínský kraj
To koupil hodně draze!a je všeobecně známé že toto bylo nejhorší co dělali- A6 rv 99 s 2,5tdi 110kW v automatu...

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo One S ***

TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:43:23 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1216
Bydliště: Praha
hele já mu to trochu rozmlouval. Má taky XMo. To samý co já a kdyby a kdyby se k němu choval trochu slušněji tak by mu vydrželo ještě pár let. Ale néé prostě si musel koupit jiný auto se kterým stejně jezdí 15km do práce a zpátky. Přesně to samý jak s XMemem. Někdy si říkám jestli si spíš nekoupil nástavec na ....víme co. Ted má v baráku nenažrané dělo které stejně výkonově nevyužije a které ho pak stejně finančně sežere. :(

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:49:35 
VS píše:
To koupil hodně draze!a je všeobecně známé že toto bylo nejhorší co dělali- A6 rv 99 s 2,5tdi 110kW v automatu...

Pravdu máš v obou věcech ;-)
Lebedův kámoš si k tomu měl přikoupit ještě krucifix :D


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:59:10 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1216
Bydliště: Praha
Je fakt že mi ukazoval štůsek papírů kde bylo pečlivě zaznamenáno co kdy a kde bylo měněno. Mě osobně by už odradilo: výměna turba (důvod výměny) Výměna vstřik. čerpadla. (zase proč) rozvody (to je normal) ale výměnu oleje v automatu jsem tam nikde neobjevil a pár dalších věcí. Dle mého názoru se s tím vozem dělo něco co se dít nemělo. Vcelku to má málo nalítáno a dvě hlavní součástky jsou měněny. :? Já mám nalítáno 300 000km a vrtule s čerpadlem furt originál a šlapou jak švýcary. 8-)
No ten kroužkovej vůz celkem sleduji tak jsem zvědav jak se bude odvíjet jeho budoucnost. :)
Hmm ted proběhl telefonát a Audinka půjde do service. Při podřazení hulí jak lokomotiva. :)

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 17:12:12 
Offline
guru
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2011 00:00:00
Příspěvky: 8879
Bydliště: Zlínský kraj
110kW je výkonné dělo s výkonem co nevyužije? Asi máme každý jinou přestavu co je to výkon pro bezpečné předjetí :)
těch 110kW bych bral asi jako minimální výkon stejně tak jak sem psal předtím ohledně obsahu 2.0l

_________________
:star PROTECTOR II 950Mcz AL PRIORITY :star
*** Genevo One S ***

TrueCam A6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 17:47:00 
Offline
štamgast
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. čer 2011 00:00:00
Příspěvky: 1216
Bydliště: Praha
Známej má ten nejsilnější dehet toho roku. 2.5 TDi 132kw. Je fakt že začíná zlobit pěkně. Teď to pro změnu hulí černě jako kráva. Tak jsem zvědav na účtenku a závadu.

_________________
poslední stádium chronické Lebedózy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz