Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=14&t=2116
Stránka 2 z 10

Autor:  Robert [ pon 23. lis 2015 12:13:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Takže přenosná úsekovka ala ta ve Vídni?

Autor:  snail [ pon 23. lis 2015 15:20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Mohla by. Pak by stálo za to zkusit a event. obětovat pár stovek za jednu pokutu, jestli to "umíme" :-)

Autor:  Josef [ pon 23. lis 2015 16:15:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Zajímalo by mě, jak vážný problém působí, že tam řidiči jezdí 100km/h...

Autor:  VS [ pon 23. lis 2015 16:42:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Kdo ví co to vůbec bude....aby to nebyl někde na vjezdu ramer na sloupu... Já těm úřadům nevěřím ty jejich PR kecy

Autor:  Majkky [ pon 23. lis 2015 17:37:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Josef píše:
Zajímalo by mě, jak vážný problém působí, že tam řidiči jezdí 100km/h...

Kéž by 100 km/h. Teď tam budou všichni jezdit 60 km/h :nech

Autor:  Josef [ pon 23. lis 2015 19:19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Tak v pravým pruhu mohou v tom jim nikdo bránit nebude :)

Holt Ťok dostal úkol od svého řídícího se zviditelnit. Jak prohlásil jeden člověk, jaký může mít důvod. že jeden ze skvěle placených generálních ředitelů velké stavení firmy nastoupí na blbě placené místo a nechávat se jebat od ministrů, poslanců a pracovat místo 2 hodin nyní 14 hodin i o víkendech :D

Autor:  shwaara [ stř 25. lis 2015 20:45:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Citace:
„V našem úseku nedávno boural rychle jedoucí kamion. Jen shodou šťastných okolností se nikomu nic nestalo,“ postěžovala si například Lucie Laňková ze společnosti Skanska.


Nevím, jak má tohle úsekovka vyřešit. Pokud vím, kamiony stejně o moc víc než 80 nevytáhnou, ne?

Autor:  MrGerard [ stř 25. lis 2015 20:48:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Nedávno jsem zrovna četl článek, že někteří před kalibrací tachografu nazují sjeté, tzv. kalibrační pneumatiky (které ještě vyhovují normě) a poté při jízdě na normálních pneu jede dle tacho 80 kmh, ale ve skutečnosti jede 96 kmh. ;)

Autor:  shwaara [ stř 25. lis 2015 20:50:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Nejsem velký matematik, ale 16kmh se mi zdá na pár mm vzorku docela moc. I když mají o pár palců větší kola..

Autor:  Josef [ stř 25. lis 2015 21:11:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

shwaara píše:
Citace:
„V našem úseku nedávno boural rychle jedoucí kamion. Jen shodou šťastných okolností se nikomu nic nestalo,“ postěžovala si například Lucie Laňková ze společnosti Skanska.


Nevím, jak má tohle úsekovka vyřešit. Pokud vím, kamiony stejně o moc víc než 80 nevytáhnou, ne?


Hlavně Ťok si jako bývalý gen. ředitel Skanska objednal od Lucinky příspěvek :)

Autor:  x-father [ čtv 26. lis 2015 00:15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

MrGerard píše:
Nedávno jsem zrovna četl článek, že někteří před kalibrací tachografu nazují sjeté, tzv. kalibrační pneumatiky (které ještě vyhovují normě) a poté při jízdě na normálních pneu jede dle tacho 80 kmh, ale ve skutečnosti jede 96 kmh. ;)


dfens :)

Počty jsou jednoduché.
Mě to vychází jako blbost.

Autor:  Josef [ čtv 26. lis 2015 00:20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

V TP jsou z tohoto důvodu definované průměry pneu a disků a dávají ve všech kombinacích prakticky stejný obvod. Když si někdo nasadí místo 17" kol 19" se stejnou výškou pneu, tak mu samozřejmě vyjde jiná obvodová rychlost kola a tudíž i jiná rychlost o 12% vyšší.

Autor:  msp_x [ čtv 26. lis 2015 10:06:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Josef píše:
V TP jsou z tohoto důvodu definované průměry pneu a disků a dávají ve všech kombinacích prakticky stejný obvod.
Teoreticky.
I kdyz mam na aute rozmery disku/pneu dle TP tak pozoruji, ze na zimnich pneu (o 1 palec mensi rozmer disku) mi tachometr premeruje skoro o 7km/h vic.
Rozdil 16km/h se mi ale take zda uz moc velky.

Autor:  x-father [ čtv 26. lis 2015 16:09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Tak on tvrdil, že to bylo dáno zmenšením průměru ojetím vzorku, páč na náklaďáku je vzorek, který se sjíždí prý až 2cm vysoký, což by dělalo u kola vysokého 1m dle mých výpočtů asi 13cm navíc po obvodu. Jenže obvod takovýho kola je přes 3 metry. Odchylka obvodu 1m kola v průměru s vzorkem vysokým 2cm je 4%.

Autor:  Majkky [ čtv 26. lis 2015 21:54:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Kamion se může dostat na 93km/h real bez problémů. Jak to maj ošéfovaný přes tachograf je mi ale záhadou.

Stránka 2 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/