Antiradary-Forum.NET
https://www.antiradary-forum.net/

NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH
https://www.antiradary-forum.net/viewtopic.php?f=14&t=2116
Stránka 3 z 10

Autor:  OziToretto [ čtv 26. lis 2015 23:34:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

vim minimalne o dvou firmach, ktere se zabivaji upravou digitalnich tachografu, aby nezaznamenali vysokou rychlost.

u klasickych kolecek se pouziva spendlik

Autor:  Majkky [ ned 29. lis 2015 13:51:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Tomu moc nerozumim. Znamená to tedy, že při vysoký rychlosti nic nezaznamená nebo zaznamená povolenou?

Autor:  OziToretto [ ned 29. lis 2015 16:01:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

zaznamena to maximalni povolenou, respektive nastavenou. Tedy napriklad pokud jedes 95, ale smis jen 85 tak ti to celou dobu kdy rychlost prekracujes zaznamenava 85, ktere mas nastavene jako strop.

Autor:  Majkky [ pon 30. lis 2015 10:34:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Tak to je "parádička". To je ještě horší než magnety, na který se dalo lehce přijít.

Autor:  RudiTF [ úte 01. pro 2015 17:27:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Nevim, jak moc je ten přípravek dokonalej, ale viděl sem německý reportáže na YT, kdy vylapili jednoho, co jel s kytkama asi kilo-kilo deset a přišel fízl se svojí "diagnostikou" a přišli mu na to a už hlásili výši pokuty...

Autor:  OziToretto [ stř 02. pro 2015 19:00:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Zalezi samozrejme na tom jak je to kontrolovano. Pokud vim tak to jde najit, ale je k tomu potreba nejake konkretni vybaveni a vedet presne ktery postup hledas - v podstate je to stejne jako chiptunning. Vyrobce porad hleda lepsi zpusob zabezpeceni jednotky, ale stale se objevuji nove postupy na jejich upravu a nektere jsou lepsi a nektere horsi.

Nicmene si mylsim, ze to je o malem postihu u nas pro lidi, kteri toto delaji. Kdyby se to trestalo poradne tak by byl klid...

Autor:  Robert [ úte 05. led 2016 16:37:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Narazil jsem na dvě věci:

Úsekovky v omezeních, zde tedy ve fázi výběru dodavatele:
http://www.denik.cz/ekonomika/na-casti-dalnice-d1-zacne-mereni-rychlosti-radary-20160105.html

Plánované úsekovky "všude", předpokládám že bude realizováno po "velkém úspěchu" v omezeních:
http://30kmh.cz/index.php?topic=2346.0

Autor:  Mich [ čtv 21. led 2016 22:18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Prispevek z jineho fora:

Od 1. 3. do 30. 11. 2016 bude v provozu úsekové měření na D1 úseku 25. byla vypsána soutěž. ŘSD zařízení kupuje. Instalováno to bude na mýtných branách v km 177,70 a 181,90. Zajímavé bude, jak se vypořádají s tím, že část úseku v délce cca 500 m leží před omezením, a za druhé, jak se vypořádají s různými rychlostními omezeními 60, 80 a 100 km/h. Přejezd SDP začíná v km 178,112. 100 m před a 200 m za ním je snížena rychlost na 60 km/h pro přejíždějící směr. Teď do toho možné zvýšení rychlosti na 100 km/h. Pak zase snížení na 80 a 60 km/h.

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2

Autor:  Josef [ čtv 21. led 2016 22:48:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Výpočet průměrné rychlosti je čirá matematika a vůbec nezáleží, kolik je úseků a s jakou rychlostí, ve výsledku projedeš celý úsek nějakou rychlostí, která bude vyšší nebo nižší než v součtu dosažitelná v jednotlivých úsecích.

Autor:  snail [ čtv 21. led 2016 23:27:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Jenže pro sankci musí být přesně dáno, o kolik si překročil, tedy jediná možná varianta je, že se vezme překročení vůči nejvyšší povolené rychlosti, což nelze zpochybnit.

Autor:  Majkky [ čtv 21. led 2016 23:59:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Přesně tak. Je přece rozdíl, jestli ti půjde o 2, 3 body nebo řidičák ;-)

Autor:  Josef [ pát 22. led 2016 01:00:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Jenže u žádného úsekového měření nelze říci o kolik řidič překročil maximální rychlost, protože může jet 250km/h, pak zastavit a po chvilce jet dál a má průměr 63km/h na povolených 60km/h. Tedy matematicky se spočítá, jakou rychlostí lze projet úsek s dodržením rychlosti a jakou jel průměrnou rychlostí řidič. Takže pak vyjde, že průměrná rychlost celého úseku je 73.6km/h a řidič ji překročil a jel 84.2km/h. Je úplně jedno, že jel na 50km/h 100km/h a na 80km/h jel 70km/h.

Autor:  Robert [ pát 22. led 2016 11:27:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Někde se to už přece řešilo a závěr byl, že v celým měřeným úseku musí bejt povolená rychlost stejná. Teda pokud si to správně pamatuju. Vybavuje si to někdo?

Mich: Pošleš i odkaz?

Podrobnosti o zakázce zde: https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/641039

Citace:
Dodávka systému pro úsekové měření rychlosti na stávajících mýtných branách na dálnici D1 ve vybraných modernizovaných úsecích. Jedná se o systém, který bude v těchto úsecích po dobu probíhajících stavebních prací automaticky zaznamenávat projíždějící vozidla v definovaných řezech a vypočítávat úsekovou rychlost vozidel. Výstup ze systému bude napojen na systémy PČR.


Citace:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: Realizací zakázky dojde k zvýšení bezpečnosti silničního provozu a snížení rizika vzniku nehod z důvodu rychlé jízdy vozidel v opravovaných úsecích dálnic. Současně dojde ke zvýšení bezpečnosti práce údržbových složek, protože řidiči budou více dodržovat stanovené dopravní značení – dovolené rychlosti.
b) popis předmětu veřejné zakázky: Předmětem zakázky je dodávka a instalace systému pro měření úsekové rychlosti na nejvytíženější dálnici D1. Systém se skládá z detekčních kamer a vyhodnocovacího SW a HW.
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: Potřeba zadavatele bude naplněna v souladu s výkonem jeho majetkové správy k objektům, které jsou předmětem VZ.
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: 30.11. 2016

Autor:  Josef [ pát 22. led 2016 17:41:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Já se bavím o technické stránce věci, ale určitě by mě zajímal oficiální předpis, podle kterého může být v úseku jen jedna omezená rychlost. Úsekové měření není totiž upraveno zákonem a úsekové měření je definováno pouze jako měření průměrné rychlosti mezi dvěma body a nelze jím prokázat o kolik řidič přesně překročil rychlost (mohl překročit i o 60km/h), tedy z hlediska měření je to velmi nedokonalé zařízení.

Autor:  Osman [ pát 22. led 2016 19:59:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVÉ RADARY NA D1 V OPRAVOVANÝCH ÚSECÍCH

Tak až podzim.
http://www.auto.cz/radary-pro-usekove-m ... m=facebook

Stránka 3 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/